Στάθης Ψάλτης: Ο γνωστός ηθοποιός είχε πάντοτε τον δικό του κασκαντέρ. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από το γεγονός πως ο Έλληνας ηθοποιός δεν γινόταν να παίξει στις επικίνδυνες σκηνές. Όσον αφορά τον κασκαντέρ του για τη δεκαετία του ’80, αυτός δεν είναι άλλος από τον μηχανόβιο Σταύρο Καλιακούδα. Ο ίδιος έπαιξε σχεδόν σε όλες τις ταινίες των Γιάννη Δαλιανίδη και Ομηρου Ευστρατιάδη.
Στάθης Ψάλτης: Τι ανέφερε στην αρχή, ο Σταύρος Καλιακούδας
«Τα γυρίσματα δεν ήταν εύκολα, με την έννοια ότι ξεκινούσαν από το πρωί στην περιοχή της Πανεπιστημιούπολης και τελείωναν αργά το μεσημέρι, με τα χέρια μου να πονάνε φριχτά από το γκάζι-φρένο, το σώμα καταπονημένο από την οδήγηση στη μία ρόδα και άλλους επικίνδυνους ελιγμούς που έπρεπε να κάνω!
Ήμουν και πρωτάρης στα “Τσακάλια” και, όσο να ‘ναι, μια τούμπα την έφαγα! Και ήταν τόσο θεαματική, που δεν την έκοψε στο μοντάζ ο Γιάννης Δαλιανίδης. Μεταφέρθηκα -θυμάμαι- στο ΚΑΤ, μου έκαναν ράμματα στο κεφάλι και όλα καλά, γιατί ο μισθός μου ήταν μεγάλος και δεν ήθελα να τον χάσω! Είκοσι χιλιάδες δραχμές την ημέρα» τόνισε στην Espresso.
Την επομένη χρονιά, μετά τα «Τσακάλια», συνεργάστηκε με τον Ομηρο Ευστρατιάδη στο «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα» (συμμετείχε και στις τρεις ταινίες) και το 1983… επέστρεψε στον Γιάννη Δαλιανίδη για το φιλμ «Καμικάζι, αγάπη μου».
Στάθης Ψάλτης: Τι δήλωσε στη συνέχεια, ο Σταύρος Καλιακούδας
«Ήμουν ο ιδανικός για να ντουμπλάρω τον Ψάλτη, γιατί ήμουν 45 κιλά, είχα χαίτη και ήμουν… θεοπάλαβος» λέει και γελάει. «Δεν έχω ούτε μία φωτογραφία μαζί του από τα γυρίσματα, γιατί απαγορευόταν να βγει προς τα έξω ότι είχε κασκαντέρ» αποκαλύπτει ο Σταύρος και συνεχίζει: «Στα γυρίσματα γνώρισα ηθοποιούς με το ίδιο πάθος για τις μηχανές, όπως ο Τζώνης Θεοδωρίδης, ο Γιώργος Ρήγας και ο Βασίλης Καμίτσης, που έρχονται πότε πότε από τα μαγαζιά μου και τα λέμε. Με τον Στηβ Ντούζο, φυσικά, κάνουμε παρέα μέχρι και σήμερα».
Στάθης Ψάλτης: Τι είπε, ο Σταύρος Καλιακούδας, για τη Ρένα Παγκράτη και όχι μόνο
Μιλώντας για την Ρένα Παγκράτη, που έφυγε νωρίς από τη ζωή, είπε: «Θυμάμαι ότι στην ταινία “Καμικάζι, αγάπη μου”, με το που τελείωνε το γύρισμά της, έφευγε με έναν ψηλό νεαρό που οδηγούσε μοτοσικλέτα. Ολοι έλεγαν πως ήταν το αγόρι της. Πολύ περίεργο κορίτσι – δεν της έπιανες εύκολα κουβέντα».
«Ερχόταν στα γυρίσματα με κάτι φορεματάκια κοντά και μέναμε με το στόμα ανοιχτό! Πολύ εντυπωσιακό κορίτσι. Μακράν η πιο σέξι από όλες τις συναδέλφους της. Τότε λεγόταν ότι ήταν ζευγάρι με τον Στάθη Ψάλτη. Ομως, με άριστα το 10, θα βάλω 20 στη Βίνα Ασίκη. Γυναικάρα, εντυπωσιακή, περνούσε και τρίζανε τα πεζοδρόμια» δηλώνει και γελάει. «Η Τέτα Ντούζου ήταν πολύ γλυκό κορίτσι, όπως και η Εφη Πίκουλα, που κάποιοι την έλεγαν και “θεούσα”. Εκείνη που περνούσε απαρατήρητη ήταν η Σοφία Αλιμπέρτη. Βέβαια, ήταν και πολύ μικρή τότε. Τώρα, όμως, που μεγάλωσε είναι κουκλάρα».
Οσο για τους άνδρες πρωταγωνιστές, ο ηθοποιός που είχε τη μεγαλύτερη πέραση στον γυναικείο πληθυσμό ήταν ο Πάνος Μιχαλόπουλος. «Γινόταν το γύρισμα και οι γυναίκες μαζεύονταν σαν σε σφηκοφωλιά! Περίμεναν κάτω από τον ήλιο ώρες ατέλειωτες μέχρι να τελειώσει και μετά του ορμούσαν! Σαν τα… τσαμπιά κρέμονταν από πάνω του, πρόθυμες για όλα. Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί! Και ο Σταμάτης Γαρδέλης υπήρξε μεγάλο είδωλο, απλά δεν ήταν τόσο κοινωνικός όσο ο Μιχαλόπουλος. Αλλά ότι είχε επιτυχίες στο ωραίο φύλο, είχε».
Πηγή: enimerotiko.gr